Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
553

Over ons

Wij zijn Ton en Ingrid. Ton woont in Eindhoven en Ingrid woont in America (LB). Wij hebben elkaar in de zomer van 2011 leren kennen op de Zwarteplakweg waar Ingrid woont en Ton zijn werkplaats heeft.

Over onze reis

Ons plan is om overland met een vierwielaangedreven, zelfgebouwde camper door Afrika te reizen. De route is nog niet definitief vastgesteld omdat dit afhankelijk is van de politieke toestand in de verschillende Afrikaanse landen op het moment van vertrek. We vertrekken 1 september 2013 en blijven ongeveer 8 maanden weg.Het idee is om via de oostkust naar het zuiden te reizen waarbij we mogelijk gebruik maken van de ferry van Turkije naar Egypte.

Bezochte landen

Wij hebben 46 landen (19%) bezocht:

Australië, België, Botswana, Brazilië, Burundi, Duitsland, Egypte, Ethiopië, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, India, Indonesië, Israël, Italië, Jordanië, Kenia, Lesotho, Luxemburg, Macedonië, Malawi, Maldiven, Maleisië, Marokko, Mozambique, Namibië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oeganda, Oostenrijk, Peru, Portugal, Rwanda, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Swaziland, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigde Staten, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika.