De keuken

1 juni 2013 - Horst, Nederland

De keuken

Deze foto werd gemaakt op 1 juni 2013 in Horst, Nederland met een Panasonic DMC-TZ6.

1. Marga Guelen:
    9 juni 2013
    Hallo Ingrid en Ton, wat een mooie camper, helemaal zelf je eigen ontwerp en energie erin gestoken. Daar mag je trots op zijn. Maar van jullie boeiend verhaal krijg ik ook kippenvel. Niet te geloven door hoeveel spannende landen jullie moeten reizen om bij het beginpunt te komen. Een geweldige onderneming waar jullie samen naar toe leven. Succes met deze grote maar ook een droom voorbereiding. Goed dat jullie niet alle eindjes aan elkaar willen knopen, jullie zijn ook bewust van dat dit niet hoort bij deze grote onderneming, dit geeft ook de spirit! Ontzettend veel plezier en succes samen met alle voorbereidingen. Super!

Lieve groetjes Marga Guelen
  2. Julitte:
    20 augustus 2013
    Hoi Ton en Ingrid,
    Hoewel we er al veel om gelachen en gesnotneusd hebben, vinden ik het superstoer dat jullie deze droom gaan verwezelijken. En dat allemaal in een prachtig "klein" paleisje, mijn complimenten Ton. Hij ziet er super uit, mooie bekleding, alle hoekjes benut en een mooi keukenblad! Wim vindt dit ook erg interessant natuurlijk. Een klein misschien hele domme vraag, maar is dat een oven links op de foto? Dat zou toch wel luxe zijn. Ik wens jullie heel veel succes, maar vooral ook heel veel plezier met elkaar! Veel groetjes van Wim, Julitte, Fello & Nine ps. Ik sta dan wel niet op de placemat, maar ik ben er heilig van overtuigd dat je mij ook niet zult vergeten..haha